Reklamácia a vrátenie tovaru

1. Reklamácia tovaru 

Postup pri reklamácii

1) informujte nás o reklamácií telefonicky, e-mailom (info@plastpoint.sk), priložte do prílohy aj fotky poškodeného tovaru a poškodeného obalu - o ďalšom postupe Vás budete detailne informovať - ak je to možné, tak to uznáme hneď v tom prípade Vám pošleme hneď novú časť produktu.

Ak je poškodenie závažné, že je to absolútne nepoužiteľné:
2) stiahnite si reklamačný formulár, riadne vyplňte a pribaľte k reklamovanému tovaru. (Taktiež nás informujte e-mailom a počkajte na odpoveď).

3) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu prevádzky, Plastpoint.sk, Nové Hrádky 396/7, 02744 Tvrdošín

Reklamácia - stiahnuť dokument


Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou, samozrejme budeme sa snažiť o urýchlenie celého procesu.



 

2. Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote

Ako postupovať pri vrátení zakúpeného tovaru pri vrátení v zákonnej 14 dňovej lehote?

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Kam tovar vrátiť?

Spolu s vyplneným odstúpenie od zmluvy a dokladom o kúpe môžete tovar vrátiť osobne na mieste prevádzky: Plastpoint.sk, Nové Hrádky 396/7, 027 44 Tvrdošín

alebo zaslať na našu adresu prevádzky:

Plastpoint.sk
Nové Hrádky 396/7
027 44 Tvrdošín

Vrátený tovar dobre zabaľte, aby neprišlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Pri vrátení doručte tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.).Vrátený tovar musí mať pôvodný a nepoškodený obal. Tovar neposielajte na dobierku, takýto tovar nepreberáme.

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Pre dodržanie 14dňovej lehoty je rozhodujúce, kedy je k nám doručené odstúpenie od zmluvy. Doručením sa rozumie písomná informácia, že chcete odstúpiť od zmluvy, prípadne samotné doručenie odstúpenia aj s tovarom.

Lehota pre odstúpenie trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci deň po prevzatí, napr. ak si prevezme zákazník tovar v stredu, prvý deň sa počíta štvrtok.

Aké dokumenty priložiť?

K vrátenému tovaru prosíme vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás (napr. potvrdzujúci email z objednávky resp. faktúra). Zároveň je potrebné priložiť odstúpenie od zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy - stiahnuť dokument


Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie